Po objednání a storno

Změny v objednávce

Pokud zjistíte před expedicí, že potřebujete změnit údaje v objednávce, kontaktujte našeho referenta obchodu. V případě, že to ještě bude možné, úpravu akceptujeme.

Pokud je přijaté zboží poškozené

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.
Zásilku, která jeví známky poškození, zapište rozsah poškození do přepravního listu. Při větším rozsahu poškození doporučujeme nepřebírat a ihned kontaktujte referenta obchodu, který je uveden v dodacím listu.

Pokud je zboží nekompletní nebo obsah neodpovídá objednanému zboží

Prosíme informujte e-mailem/telefonicky referenta obchodu, který je uvedený v dodacím listu a který Vám zpracovával objednávku a on se Vám obratem ozve.

Reklamace

V případě, že chcete dané zboží reklamovat, obraťte se na Reklamační oddělení prostřednictvím on-line formuláře nebo e-mailu reklamace@titan-multiplast.cz

Elektronická evidence tržeb

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Podmínky stornování objednávky

Objednávky na míru lze stornovat pouze do začátku výrobního procesu. Skladové kusy a celé desky je možné stornovat do předání zboží dopravci. Je nutné se předem informovat o stavu Vaší objednávky. Informace o stavu objednávky získáte na tel. čísle, nebo e-mailu příslušeného obchodního referenta.